Tavsiye Film: Bajrangi Bhaijaan


Öyle bir adam düşünün ki hayatında hiç yalan söylememiş, dürüst ve oldukça saf. Ve bir tarafta da konuşmayan Pakistanlı tatlı bir kız çocuğu. Pakistanlı kız yanlışlıkla, çatışma halinde oldukları Hindistan’a geçerse. Ne Pakistanlı olduğunu söyleyebilir nede evine geri dönebilir. Tek şansı tıpkı kendisi gibi temiz adama rastlaması olur. Üstelik iki ülke arasında vize dahi kaldırılmışsa bu tatlı kız çocuğu ailesine nasıl kavuşacak? İzleyin görün.


Sahipsiz Cümleler

Yorumlar

  1. hüngür hüngür ağlanası ve oldukça bol tebessüm edilesi, salman khan'ın oyunculuğu ile tekrar tekrar izlenilesi bi hal alan harika bir film :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen hem güldüm hem ağladım bu filmi izlerken. Hele son sahnelerde salya sümük. :D

      Sil
  2. Sanırım fragmanı koyduğun kısmı. Bu kadar etkiliyorsa kesinlikle izlenmeli.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmin son sahnelerinde çok ağladım. Hem de nasıl. Filmin konusu çok güzel. Hint filmlerini şu açıdan eleştirebilirim çok uzun oluyorlar. Gerçi izlediğim en kısa Hint filmiydi sanırım.

      Sil
  3. Okudum sende, izledim ve geldim canım. Gözümün yaşı yeni kurudu. Çok güzel bir film izledim sayende. Uzunluğu konusunda katılıyorum. Hala mı izliyorsun, daha bitmedi mi diye söylenenler oldu da film arasında :) Ve bu söylediğinde daha 50 dakika daha vardı filmin bitmesine :D İyilik ne güzel şey.. İyi insanlarla karşılaşmak, onlarla arkadaş, dost olabilmek şu zamanda ne büyük bir şans aslında..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D sinemada bir kez ara olur ya. Hint filmlerine iki tane ara koymaları lazım. Gerçek hayattan bir kesit işte. Belki bu nedenden ötürü duygulandırıyor bizi.

      Sil
    2. Doğru dedin vallahi iki ara şart :)

      Sil
  4. Gerçekten çok etkileyici bir filmdi, tavsiyenizden önce izlemek nasip oldu. Hayli duygusal..
    Bloğunuzu çok beğendim, geçmiş ve gelecek yazılarınızı ilgi ile okuyacağım, emeğinize sağlık. Hemen takibe aldım, ilginizi çekerse benim de şirin bir bloğum var, gelirseniz çok memnun olurum.
    Kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz! :) Takibe alacağım blogunuzu. Fakat yeni takip listesinde çıkmıyor adım takip etsem dahi. Takip listesinin sonlarında oluyorum Özlem adlı kullanıcı olarak.

      Sil
  5. Özlemişim buraları :D Özlemin tavsiyelerini. Salman Bhai'yi görünce yazmadan edemedim. Prem ratan dhan payo da çevrilmek üzere. Buram buram aşk diyorlar hadi hayırlısı. Bu arada Bajirao Mastani de bomba gibi geliyormuş benden söylemesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Prem ratan dhan payo yu sabırsızlıkla bekliyorum. Bajirao Mastani üzerinde çok durmadım, dikkatimi çekmedi neden bilmiyorum, ama türkçe çevirisi gelice onu da izleyeceğim. Hint filmlerine aşığım. :)

      Sil

Yorum Gönder