BİR KAVANOZ MUTLULUK (PİRİNÇ DENEYİ)


Dr. Masaru Emoto  su deneyini duymayan, izlemeyen yoktur sanırım. Emota sevgi sözcüklerinin su molekülleri üzerinde ciddi bir değişiklik yaptığını kanıtlamış bize. İnsanın yüzde doksanının sudan oluşan bir varlık olduğunu belirterek, sevgi, nefret sözcüklerinin insan üzerinde nasıl bir etkiye sebep vereceğini de kanıtlamış oluyor böylece. Deneyi buradan izleyebilirsiniz. 

Düşüncelerimiz suya bunu yapabiliyorsa kendimize neler yapabilir.



SU DENEYİ


Buna benzer diğer deney ise pirinç deneyi. Bu deneyde üç tane kavanoza pirinç konur ve üzerine su geçene kadar, sonra kapatılır. 1 ay boyunca kavanozun birine sevgi sözcükleri söylenir. Birini hiçbir şey söylenmez ilgisiz bırakılır. Diğerine ise nefret, kötü sözler söylenir. Bir ay sonunda pirinçlerde nasıl bir değişiklik oluyor o gözlemlenir. İşin ilginç yanı her gün 1 ay boyunca istikrarlı bir şekilde deneyini devem ettiren kişiler sevgi sözcükleri söylenen pirincin bozulmadığı hatta bazısının filiz verdiği. İlgisiz bırakılanın küflendiği, nefret sözcükleri söylenen birincin kararıp, çürümeye yüz tuttuğu.
                      PİRİNÇ DENEYİ- Hangi sözlere içerledi de garibin o hale geldi acaba :)

Ben hala şüphe ile yaklaşıyorum. Ama izlediğim videolarda var insanlar ilk günden son güne çekmiş, evet dedikleri doğru. Ben de yapmaya karar verdim bir pirinç bir de buğday gibi farklı bir ürün deneyip değiştireceğim biraz. Bitkiden öte, acaba suyun moleküler yapışımı etkiliyor acaba onu düşündüğüm için. “Bu deney sözcüklerin suya ve hücrelere etkisini gösteren çok ama çok önemli sonuçlar içeriyor. Kanseri belki de bu deneyin açtığı yolla, farklı varyasyonlarının sonuçlarıyla yeneceğiz. Belki bu yolla yaralarımız daha çabuk iyileşecek, organlar kendilerini yenileyecek.”

Bu doğruysa ben hala şüpheyle yaklaşıyorum. İlgisiz bıraktığımız, nefret cümleleri kurduğumuz ailemiz, çocuğumuz, çevremizdeki insanlar nasıl olumsuz etkileniyor bunu cümlelerimizi, kelimelerimizi seçerken düşünmek lazım.  Ama bu deney gerçek olsa da olmasa da sevginin, sevgi sözcüklerinin insanın içinde baharlar açtıran bir gücü olduğuna inanıyorum zaten. O zaman ilk önce kendimize sevgi sözcükleri söyleyerek başlayalım. Evdekalın, sağlıcakla kalın! Görüştüğüm zaman görüşürüüüz!

SAHİPSİZ CÜMELLER

Yorumlar